1/10-12

 
 
 
Hej alla där hemma! just nu befinner vi oss på The Orchid School, har för tillfället lite fritid här innan vi skall samlas igen. Jag har aldrig i hela mitt liv varit med om så mycket på så kort tid förut! från att ha varit med på TV, dansat Gangnam Style med mera inför jätte många indier som glatt spelade in oss (kommer detta att dyka upp på YouTube undrar alla?) allt är så himla epic här! 
 
Festivalen var ju underbar, bland det bästa jag varit med om, folket här är så himla vänliga och glada, trots att man blir ständigt kollad på, haha.. Vet inte så mycket mer vad jag skall säga för de andra har redan sagt det mesta, men jag lever i all fall. Juste, vi flyttade in hos värdfamiljerna igår också, dom tycker vi svenskar äter lite och vi tycker dom äter mycket, haha.. det finns många kulturchockar här, man lär sig verkligen något nytt varje dag!
 
Ps. Har blivit sjukis, de flesta verkar lite hängiga faktiskt, men det fixar sig! :)
 
Ha det bäst där hemma i Sverige nu, KRAM / Olivia Hassel SP

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0