10 things i've been wanting to tell you

  1. Min värdkompis Susan är 14 år och kan prata fyra (FYRA!!!) olika språk flytande. Vet inte om ni fattade så, FYYYRRRAAA!!!! Jag menar, whaaatttt?!!?!?
  2. Hennes lillebror, Jonathan 11 år, kan prata TRE! språk flytande. Min lillebror är tio år och kan typ... Svenska? Lite engelska såklart också, men det är ju inte direkt som att en elvaåring i Sverige kan hålla en konverasation på något annat språk än Svenska? 
  3. Idag kunde vi ha dött, om inte busschauffören hade varit så skicklig på att köra. (vi fastnade i en extrem uppförsbacke och bakom oss var ett stup (vi åkte upp för en slingrande bergsväg))
  4. I Indien åker man iväg 10pm och äter glass. 
  5. Idag köpte jag Converse för 1299 Rp. (Ja, de var äkta) FETT BILLIGT!
  6. Vid middagen lärde vi vår värdkompis att äta med bestick, hon är fortfarande 14. Jag hade gärna ätit med händerna tills jag var 14 år. Pappa, varför fick jag inte det?
  7. Vår youtubevideo har 43 visningar. DET ÄR TYP DET NÄRMASTE COOL JAG NÅGONSIN KOMMIT! 
    http://www.youtube.com/watch?v=pUjylAWYQOg&feature=youtu.be
  8. Jag och Michelle fryser numer i 26 grader. I vår hiss är det 29 grader, det är rätt bekvämt.
  9. Jag vill dansa mer rosapulverdans, nu.
  10. jag har varit här så länge nu att jag glömt bort alla kulturkrockar..... är det illa?
 
Nu blev Michelle grinig, hejdå.
// Majsan!

Kommentarer
Postat av: Marika

UNDERBART!!!

2012-10-10 @ 19:47:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0