Måste ju blogga lite jag med

Survival of the fittest, så lever vi just nu. Så sa i alla fall min värdfamilj att det var i Indien. Och tänk bara på dig själv, då överlever du trafiken. Tror att jag börjar vänja mig lite vid att vara självisk, det är rätt spännande. 
   Här i Indien har jag och Warden hittat definitionen av swag, vi såg nämligen det swagigaste ni kan tänka er. En Indisk gangster på en häst med rosa pyntning och ett stort nithalsband. Det mina vänner, är swagigt. En annan grej som är väldigt swagigt är rosapulverdansen. Den utförde jag tillsammans med mina partners in crime, Jonatan och Warden. Rosapulverdansen går ut på att Indier spelar trummor väldigt högt och andra indien dansar fuldans framför trummorna samtidigt som ytterligare några indier kastar rosa pulver på alla involverade. Mitt i detta blev vi indragna och fick dansa fuldans framför massvis med kameror och lite läskigt glada ansikten Så har vi det här i Indien, swagiga hästar och pulverdanser. Det är ganska så fantastiskt.
  Mindre fantasktiskt är barnen som tigger. Så nu tänkte jag avsluta detta med att göra alla lite ledsna över det. hehe. Peace out!
 
Ps. Jsg ler inte för att typ "HAHA Ni har ingen maaat, det har jaaag" Jag ler för att hon var fantastiskt söt och jag vill ta med henne hem. Sådeså. 
TJARÅÅ

// Maja!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0