Massa skryt

Godkvall alla!
 
Ska borja detta inlagg med att saga jag, Jenny, har atit en hel chili ikvall och dog inte! Men min mun gjorde nog det.. Ska ocksa saga att Sofie, den som vill prova stark mat mest av oss, vagade inte ata den. Sa jag ar tuffast.
 
Idag fick vi sovmorgon och sen tog vi lite foton och hangde vid poolen. Ja, vi har en pool hemma hos oss for vi ar sa coola! Sen akte vi till en galleria och traffade fler svenskar och shoppade lite. Ikvall var vi pa middag hemma hos mormor och morfar. Sen nar vi kom hem var jag en super bra van och duschade och fixade jag mig i en evighet sa Sofie kunde fa prata med sin pojkvan ensam. Jag vet, jag ar snall. 
 
Nu ska vi sova. Hoppas alla har det bra, hort att det regnar hela tiden och ville bara saga att har ar det over 30 grader varje dag! Hoppas det kanns battre nu.
 
Mitt och Sofies rum. Jag ligger pa mattan och sover (kanns sa iaf). 

Lugn nu mamma, jag mar bara bra!
 
Kram
/Jenny H Sp10ei

Kommentarer
Postat av: Björn Sölvhammar

Hälsa Preeti, Ishaa och Ayana från mig. Jag hade också förmånen att få bo där och stortrivdes! När vi bodde där så ägnade Herman mycket tid åt poolen när jag arbetade!

Björn Sölvhammmar

2012-10-03 @ 21:12:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0