Nej!

Sena kvällar?? nej nej appsolut inte, inte om man är i Sverige i alla fall ;) Sovmorgon?? Ööh, vad är det?? Det finns inte här i alla fall, man vill upp kl typ 8 för att utforska lite när man ändå är här även om man har chansen till sovmorgon, för det kan man ta igen när man är hemma:) Det komiska med Indien är att allt det jag ogilla och inte kände mig trygg med, är nu helt tvärt om, vi börjar med personalen som jag tyckte var dryga är nu fett sociala, hälsar alltid med ett leende och kommer fram och snackar samt öser på oss med orden,* no,no och if it is something u want, what ever it is tell me, I fix it for u* :) sen tar vi hotellet som till en börjar man tyckte var värre än vandrarhemmen i sverige det är också numera charmigt, fett mysigt och vi/jag vill inte lämna det för jag tycker vi har det så bra här ;) och trafiken som var läskig och oförstående är nu cool, häftig och fett rolig att försöka lära sig hur man tar sig över samt att åka i den är varje gång något nytt som om man ser :) allt annat som var hemskt och ofräscht är nu charmigt och man gillar att vara ute på stan så vi är hellre ute på stan än inte på hotellet och är vi på hotellet så ser vi film, chillar el bara har det allmänt roligt inne på något av rummen :) Och nej vi har inte glömt bort er där hemma i sverige vi älskar er och saknr er men ursäkta ordvalet, fan vad glad jag (och jag hoppas dom andra tycker lika som jag att vi är sjukt glada över att vi åkte hit. För detta är minne för livet och jag ångra mig inte ett dugg, och gänget som vi är, är sjukt underbara, är lite el mer sakt så är vi lite som en familj, vi hjälper varandra och helt änkelt så finns det inga ord som beskriver samanhållningen som jag tycker vi har här :) Och igår så träffade vi äntligen familjen å det känns skönt men sorgligt pga att det betyder att vi måste lämna detta underbart mysiga hotellet och splittra på oss:/ men vi ska nog klara oss ändå :) och för att göra er lite sått avunsjuka så var jag precis inne på SMHI och kolla vädret, och OMG vad jag tycker synd om er där hemma kl är typ 9 i Sverige och de är typ 12 grader och här är hon halv 1 och vi har 25-35 grader, och vi längtar hem till Sveriges " underbart varma väder" el inte;) så ni får gärna flytta Sverige hit el så tar vi med oss värmen hem ;)
Ps, idag när jag och fem andra var ute och skulle ta en rickhaw (taxi m, 3 platser) hem till hotellet så krockade vi med en den andra rickhawen där dom andra satt så det va rätt kul faktiskt och ja det gick sjukt bra Hahaha Ds. Ne nu ska vi fortsätta att roa oss i denna underbara värme;) hoppas allt är bra i sverige utan oss.
// kram på er alla Lydia

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0