Sista dagen på hotellet

Hejsan!
 
Idag har vi hela dagen ledig, så jag tog en lååång sovmorgon. Ikväll ska vi samlas kvart över 8 och gå och kolla på festivalen.
 
Vi har det bara bra här. Varmt som attan är det, men jag har min bästa vän som hjälper mig med värmen. Fläkten på rummet. Han ställer alltid upp när man behöver honom! Oj va löjligt det blev nu haha..
 
Igår var vi på en guidad tur i "gamla stan". Det var fint och intressant att få se den delen av Pune. Vi åkte med rikshaw till den guidade turen och det var ett äventyr. Hanna och jag åkte tillsammans och när vi blev avsläppta så fanns det ingen annan ur vår gupp där. Jag fick såklart panik och skrek åt Hanna att ringa någon, för jag har tråkigt nog blivit av med min mobil, och fick mer panik när ingen svarade. Det hälpte inte att alla som gick förbi oss såg sjukt läskiga, men som tur var försökte Hanna hålla sig lugn och skrek på mig att hålla mig lugn haha. Glad att jag hade henne där. Sen under denna panik så får jag syn på vår grupp. De hade blivit avsläppta på andra sidan parken. Vi sprang fram till dem och slappnade av. Sen var allt lugnt igen. När vi skulle tillbaka till hotellet så lyckades jag och Hanna få en mycket snäll rikshawförare som körde oss rätt.
 
Nu ska jag försöka skypea med min moder som nog är väldigt orolig över mig där hemma i Sverige. Hoppas ni alla har det bra i regniga Sverige!
 
Kramar från oss i varma Pune
/Jenny H SP10ei

Kommentarer
Postat av: Kerstin (oroliga mamman)

Vilket äventyr! Tur att det ordnade sig snabbt. Det är så roligt och intressant att följa er på bloggen och dela era upplevelser och tankar. Förhoppningsvis har du en mobil igen imorgon, Jenny. Sköt om er.

2012-09-29 @ 13:47:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0